Untitled
17 nov 2013
week 102: 7 t/m 13 november

Op 07 november heeft Bas uitgeslapen tot maar liefst 09.00 uur! We zijn na het ontbijt weer gaan zwemmen. Bas was uitgegleden en kreeg een flinke bult op zijn achterhoofd. Hij heeft even hard gehuild, maar gelukkig leek hij er verder niet veel last van te hebben en heeft fijn gespeeld in het zwembad. ’s Middags heeft Bas zich ook weer lekker uitgeleefd in Baluba. ’s Avonds hebben we in ons huisje pizza gegeten.
We hebben Bas op 08 november om 08.30 uur wakker gemaakt. ’s Morgens zijn we weer gaan zwemmen. Omdat Bas niet zo heel lang geslapen had tussen de middag waren we al vroeg bij Baluba. We zijn er een hele tijd geweest. Bas heeft erg fijn gespeeld, maar was op het laatst erg moe en ging midden in het speelpaleis op de grond liggen uitrusten. Bij het avondeten in het buffetrestaurant is hij weer erg lief geweest.
Op 09 november werd het druk op het park. Het was dan ook al vroeg erg druk in het zwembad. Toch heeft Bas fijn kunnen spelen in het zwembad en is hij vaak van de glijbaan geweest. Het was eindelijk even droog, waardoor we ook nog even naar de kinderboerderij konden. Bas heeft op een tractor gezeten en is achter de geiten en kippen aan gegaan. Omdat hij moe was en een paar keer viel, zijn we al snel weer naar ons huisje gegaan. ’s Middags heeft Bas eerst even in een buitenspeeltuin gespeeld op de glijbaan, de schommel, een klimtoestel en de wipwap, daarna zijn we naar Baluba gegaan, omdat het best koud was buiten. We zijn ’s avonds in het pannenkoekenrestaurant gaan eten. Bas had een party-pannenkoek (een pannenkoek met bakjes snoepjes). De snoepjes had hij al snel op, maar van de pannenkoek heeft hij maar een heel klein stukje gehad. Na het “eten” heeft hij nog meer gesnoept van zijn clown-ijsje.
We zijn op 10 november voor de laatste keer deze vakantie gaan zwemmen. Bas is vaak alleen van de glijbaan geweest in het peuterbadje. ’s Middags heeft hij weer fijn in Baluba gespeeld. Ook in het buffetrestaurant is Bas weer lief geweest.
Op 11 november hebben we ’s morgens het huisje opgeruimd en de tassen ingepakt. De auto zat aardig volgepropt met alle spullen en toen we Bas in zijn autostoeltje zette, zei hij “het is druk hier!”. Bas heeft nog 1,5 uur in Baluba gespeeld voordat we naar huis gingen. Hij was zo moe dat hij in de auto al in slaap viel. Na zijn middagdutje zijn we eerst naar opa en oma Van Aerle geweest. Tante Maartje en Eline waren er ook. Daarna zijn we bij opa en oma Van Mierlo geweest, waar we gegeten hebben.
We zij op 12 november bij Christa en tweeling Kate en Lynn op bezoek geweest. Het was gezellig en Bas, Kate en Lynn hebben fijn gespeeld. Bas was wel nog erg moe van de vakantie; hij is een paar keer gevallen. Toen we weer naar huis reden, sliep hij al snel in de auto. ’s Middags zijn we bij tante Willeke op bezoek geweest, waar ook tante Maartje, Eline en oma Van Aerle waren.
Op 13 november zijn we op kraamvisite geweest bij Esmee en Wendy. Het was gezellig, Bas was erg lief en hij voelde zich helemaal thuis. Hij klom op de bank en liep tussen de keuken en de kamer heen en weer. Hij heeft lekker gesnoept van zijn beschuit met muisjes en heeft met een rietje mijn thee opgedronken. ’s Middags ben ik met Bas op de fiets naar de bibliotheek geweest. Nadat Bas een puzzel had uitgezocht, had hij niet zoveel zin meer om naar de boeken te kijken, hij wilde liever weer door de draaideur, die vond hij interessant.
Soms pakt Bas Marks hand of mijn hand en zegt dan “beetje spannend”.