Untitled
10 sep 2014
week 145: 4 t/m 10 september

Op 04 september zijn we na het ontbijt weer gaan zwemmen. Bas begint het nu dan toch echt leuk te vinden en durft wat meer. Hij is voor de eerste keer zonder zwemband mee het zwembad in geweest. Tijdens Laura’s middagdutje ben ik met Bas naar Baluba geweest. Hij heeft vandaag vooral fijn gespeeld in het andere gedeelte met het luchtkussen, de trampolines en de “grote” glijbanen, waar hij iedere keer in dezelfde volgorde van af ging. Na Laura’s middagdutje zijn we gaan bowlen. Ze hadden een hulpmiddel in de vorm van een krokodil waar wij een bal op konden leggen die Bas dan alleen nog maar hoefde aan te duwen, zodat hij “echt” zelf mee kon doen. Na 10 minuten was hij toch te moe van het spelen en ging hij languit op het bankje liggen. We zijn gaan eten in het Fuego-restaurant, zijn naar de kinderboerderij geweest en Bas en Laura hebben fijn nog even in het speeltuintje gespeeld.
Na het zwemmen op 05 september moesten we verhuizen naar een ander huisje, omdat er wat was misgegaan met de boeking en we apart nog een weekend hebben moeten bijboeken, waarvoor het huisje waar we in zaten niet meer beschikbaar was. Na de verhuizing is Bas met Mark naar Baluba geweest en zijn we in het buffetrestaurant gaan eten.
Op 06 september hebben we ’s ochtends weer fijn gezwommen. Bas is met mij alvast naar Baluba geweest, toen Laura haar middagdutje deed. Bas had het erg druk met klimmen en glijden en hij was na een tijdje dan ook erg moe. We hebben even naar een goochelshow gekeken totdat Mark en Laura er ook waren. Toen hebben Bas en Laura nog even samen gespeeld. We hebben in het Grand Café gegeten, hebben een stuk over het park gewandeld en Bas en Laura hebben in de speeltuintjes waar we onderweg langs kwamen gespeeld. Toen we terug waren in het huisje, kwamen we erachter dat Laura haar Konijn verloren was en zijn Mark en Bas teruggegaan om het Konijn te zoeken. Gelukkig hebben ze hem weer gevonden!
Bas en Laura hebben op 07 september in het zwembad fijn gespeeld. Bas vond het erg leuk op de glijbanen in het peuterbad en ook is hij met Mark een paar keer van de grote glijbaan geweest! Na de lunch is Bas met Mark naar Baluba geweest. Toen ik met Laura bij Baluba kwam, was hij erg moe. Terwijl we naar de kinderboerderij wandelden, ging Bas in zijn bolderkar liggen slapen ;-). Na het eten in het buffetrestaurant zijn we weer naar een speeltuintje geweest.
Op 08 september hebben we de spullen weer ingepakt en de auto ingeladen. We hebben de bolderkar teruggebracht en Bas en Laura hebben nog een tijdje in Baluba gespeeld. Na een laatste ritje op de draaimolen zijn we weer naar huis vertrokken. Bas en Mark hebben boodschappen gedaan en hebben het gras gemaaid. Toen Laura weer wakker was, zijn we naar opa en oma Van Mierlo geweest. Na het eten zijn we met hen naar de kermis in Bakel geweest. Bas en Laura hebben genoten in de draaimolen en de vliegtuigjes en ook het touwtje-trekken vond Bas erg leuk. Toen we weer thuis waren, zijn Bas en Laura nog even in bad geweest en zijn ze lekker in hun eigen bedjes gaan slapen.
Bas is op 09 september weer naar de Peuterspeelzaal geweest. Hij vond het allemaal prima, totdat ik met Laura weer naar huis moest. Toen werd hij wat verdrietig, maar na het uitzwaaien heeft hij het weer goed naar zijn zin gehad. ’s Middags zijn we gezellig bij opa en oma Van Aerle op bezoek geweest. Bas heeft fijn gespeeld en weer mooi gestift.
Op 10 september zijn we bij tante Maartje op bezoek geweest. Omdat Bas graag buiten wilde spelen, hebben we in de tuin gezeten. Bas en Laura hebben samen op de trampoline gespeeld en geschommeld en Bas heeft een kunstwerk met stoepkrijt op de muur gemaakt. We zijn vanmorgen weer begonnen met het drankje voor Bas omdat het de afgelopen dagen weer vaak mis gaat met zijn ontlasting.
Bas zegt heel vaak: "ome Deukie". Dan klemt hij zijn kaken op elkaar, trekt zijn "er-gaat-wat-engs-gebeuren"-gezicht, komt naar je toe en prikt dan hard met zijn vinger in je arm of je buik ;-).