Untitled
19 sep 2014
week 65: 5 t/m 11 september

Na het zwemmen op 05 september moesten we verhuizen naar een ander huisje, omdat er wat was misgegaan met de boeking en we apart nog een weekend hebben moeten bijboeken, waarvoor het huisje waar we in zaten niet meer beschikbaar was. ’s Avonds zijn we in het buffetrestaurant gaan eten.
Op 06 september hebben we ’s ochtends weer fijn gezwommen. Na haar middagdutje heeft Laura fijn in Baluba gespeeld. We hebben in het Grand Café gegeten, een stuk over het park gewandeld en Bas en Laura hebben in de speeltuintjes waar we onderweg langs kwamen gespeeld. Toen we terug waren in het huisje, kwamen we erachter dat Laura haar Konijntje verloren was en zijn Mark en Bas teruggegaan om het Konijntje te zoeken. Gelukkig hebben ze hem weer gevonden!
Bas en Laura hebben op 07 september in het zwembad fijn gespeeld. Laura vond het erg leuk op de glijbanen in het peuterbad. Ze klom zelf de trapjes op en gleed zelf naar beneden en als er iemand in de weg stond, dan probeerde ze zich er gewoon langs te wringen ;-). We zijn bij de kinderboerderij geweest, hebben in het buffetrestaurant gegeten en zijn daarna weer naar de speeltuintjes geweest.
Op 08 september hebben we de spullen weer ingepakt en de auto ingeladen. We hebben de bolderkar teruggebracht en Bas en Laura hebben nog een tijdje in Baluba gespeeld. Na een laatste ritje op de draaimolen zijn we weer naar huis vertrokken. Toen Laura weer wakker was, zijn we naar opa en oma Van Mierlo geweest. Na het eten zijn we met hen naar de kermis in Bakel geweest. Bas en Laura hebben genoten in de draaimolen en de vliegtuigjes. Toen we weer thuis waren, zijn Bas en Laura nog even in bad geweest en zijn ze lekker in hun eigen bedjes gaan slapen.
Laura en ik hebben Bas op 09 september weer naar de Peuterspeelzaal gebracht. Tante Willeke is gezellig op bezoek geweest en ’s middags zijn we bij opa en oma Van Aerle op bezoek geweest.
Op 10 september zijn we bij tante Maartje op bezoek geweest. Omdat Bas graag buiten wilde spelen, hebben we in de tuin gezeten. Bas en Laura hebben samen op de trampoline gespeeld en geschommeld.
We zijn op 11 september op de fiets boodschappen gaan doen. Na het avondeten zijn Bas, Laura en ik nog even naar de eendjes gewandeld (Mark was, net als gisteren, pas thuis van zijn werk toen Bas en Laura al lang in bed lagen).